Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego z j. francuskim Nr ref.: /JOBS.pl Zadania: Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów francuskojęzycznych Współpraca z innymi działami firmy Prowadzenie rozmów zgodnie ze standardem firmy Tworzenie raportów Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka francuskiego na poziomie C1 Rozwinięte zdolności interpersonalne Wysoka kultura osobista Wielozadaniowość Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta Oferujemy: Stabilną pracę w międzynarodowej firmie, która jest liderem w swojej branży Konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów Liczne szkolenia oraz awanse umożliwiające rozwój zawodowy Możliwość udziału w konkursach wewnętrznych Codzienny kontakt z językiem obcym Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Przedstawiciel
Invest Finance jest firmą działającą w sektorze pożyczek krótkoterminowych. Wraz z rozwojem firmy poszukujemy do pracy przedstawiciela na region Trójmiasto i okolice. Do zadań kandydata...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...