Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista do spraw sprzedaży Nr ref.: /JOBS.pl Zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji biznesowych Sprzedaż asortymentu tekstylnego Negocjowanie cen i warunków sprzedaży Realizowanie budżetów sprzedażowych Wymagania: Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych Minimum roczne doświadczenie w obsłudze koncernów lub korporacji Zapał do sprzedaży i rozwinięte kompetencje sprzedażowe Inicjatywa w pozyskiwaniu nowych Klientów Sumienność w wykonywaniu zadań Skuteczność i wytrwałość w realizacji wyznaczonych celów Znajomość pakietu MS Office Prawo jazdy kat. B Oferujemy: Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Stałe godziny pracy Zatrudnienie w ramach umowy o pracę oraz system prowizyjny Miłą atmosferę pracy w przyjaznym zespole Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą Aplikuj teraz Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...