Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Project Manager (dział obsługi Klienta) Nr ref.: /JOBS.pl Zakres obowiązków:   Wnikliwe analizowanie aktualnych i potencjalnych potrzeb klientów w celu proponowania adekwatnych rozwiązań (projekt + produkcja + wdrożenie) Przygotowywanie ofert (przedstawienie rozwiązania wraz z wyceną) Planowanie i definiowanie zakresu projektów (harmonogramowanie) Kierowanie projektami w sposób zapewniający zysk dla firmy i satysfakcję klienta Zarządzanie zmianą w projektach Zarządzanie jakością projektów Rozliczanie projektów Uczestniczenie w procesie pozyskiwania nowych klientów – pozyskiwanie informacji o potencjalnych klientach, reprezentowanie firmy na spotkaniach, udział w międzynarodowych targach branżowych Zakres oczekiwań:   Wykształcenie wyższe Doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze kluczowych klientów Bardzo dobra znajomość języka angielskiego; dodatkowo, znajomość języka francuskiego lub włoskiego może być atutem kandydata Umiejętność pracy pod presją czasu i realizacji kilku zadań lub projektów równolegle Gotowość do wyjazdów służbowych (średnio 2-3 dni w miesiącu, w tym delegacje zagraniczne) Prawo jazdy kategorii B oraz doświadczenie w prowadzeniu samochodu Oferujemy:   Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) Rozwój kompetencji zawodowych Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie Zachęcamy do przesłania CV klikając w przycisk "Aplikuj teraz" Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: \"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)\" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...