Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Pracownik w dziale sprzedaży Nr ref.: /JOBS.pl Zakres Obowiązków: Realizacja założonych celów sprzedażowych, Zapewnienie wyznaczonego poziomu dystrybucji numerycznej u powierzonych do obsługi Klientów, Pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie długotrwałych relacji handlowych, Współpraca z Sekcjami Zakupów i Logistyki Wymagania: Wykształcenie wyższe , Minimum 2-letnie oświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, Dobra znajomość języka angielskiego Komunikatywność, zaangażowanie, dyspozycyjność, Biegła obsługa komputera, Prawo jazdy kat. B Oferujemy: Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie, Perspektywy rozwoju zawodowego oraz poszerzania wiedzy i umiejętności poprzez udział w szkoleniach i realizowanych projektach, Adekwatne do stanowiska warunki zatrudnienia wraz z pakietem socjalnym Kontakt: Oferty zawierające CV, list motywacyjny prosimy przesyłać za pomocą Aplikuj teraz wpisując w temacie: Dział Sprzedaży Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...