Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Pracownik Centrum Obsługi Klienta Nr ref.: /JOBS.pl Opis stanowiska: tworzenie baz danych kontrola poprawności wprowadzanych danych Wymagania: obywatelstwo polskie zameldowanie w woj. małopolskim osoby pozostające bez pracy, gotowe do podjęcia pracy i aktywnie poszukujące zatrudnienia wysoka motywacja do podjęcia zatrudnienia łatwość w nawiązywaniu kontaktów  Oferujemy: spotkania z doradcą zawodowym 12 dniowe szkolenie ze stypendium szkoleniowym 3 miesięczny staż u pracodawcy z wynagrodzeniem Zatrudnienie na okres 3 miesięcy na minimum ½  etatu lub umowę zlecenie z możliwością przedłużenia  Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Proszę podać w tytule wiadomości numer referencyjny: ODS/MO/2016 oraz do kontaktu telefonicznego : 531755428.  Kontakt: Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą "aplikuj teraz".  Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Sprzątanie Wspólnot Mieszkaniowych
Przyjmiemy do pracy panie do sprzątania klatek schodowych oraz terenów zewnętrznych( głównie chodników i dojść do klatek.) Praca od pon do pt od 6.00 do 12.00. Na terenie Gdańsk Siedlce,...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...