Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Pracownik Centrum Obsługi Klienta Nr ref.: /JOBS.pl Opis stanowiska: tworzenie baz danych kontrola poprawności wprowadzanych danych Wymagania: obywatelstwo polskie zameldowanie w woj. małopolskim osoby pozostające bez pracy, gotowe do podjęcia pracy i aktywnie poszukujące zatrudnienia wysoka motywacja do podjęcia zatrudnienia łatwość w nawiązywaniu kontaktów  Oferujemy: spotkania z doradcą zawodowym 12 dniowe szkolenie ze stypendium szkoleniowym 3 miesięczny staż u pracodawcy z wynagrodzeniem Zatrudnienie na okres 3 miesięcy na minimum ½  etatu lub umowę zlecenie z możliwością przedłużenia  Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Proszę podać w tytule wiadomości numer referencyjny: ODS/MO/2016 oraz do kontaktu telefonicznego : 531755428.  Kontakt: Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą "aplikuj teraz".  Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Opiekunki praca w Niemczech
Niemiecka Agentura Klingeln24 zaprasza opiekunki/ów do współpracy na terenie Niemiec Nordrhein-Westfalen. Gwarantujemy legalną pracę oraz wysokie zarobki do 2200 euro. Nie utajamy warunków pracy...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...