Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Pracownik biurowy–Obsługa zapytań Nr ref.: /JOBS.pl Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa Klienta poprzez maile, telefon i sms, Obsługa tylko połączeń przychodzących, Wsparcie klienta w sprawach technicznych. Czego oczekujemy? Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, kultura osobista, Znajomość obsługi komputera, Dyspozycyjność w systemie zmianowym (min. 2 weekendy i 2 nocy w miesiącu), Gotowość do pracy do końca listopada 2016 r. Oferujemy: Elastyczny grafik min. 80h w miesiącu, stawka 10zł netto/h, Bezpłatne przejazdy rowerami miejskimi, Szkolenie wprowadzające, Przyjazną atmosferę w pracy. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Sprzątanie Wspólnot Mieszkaniowych
Przyjmiemy do pracy panie do sprzątania klatek schodowych oraz terenów zewnętrznych( głównie chodników i dojść do klatek.) Praca od pon do pt od 6.00 do 12.00. Na terenie Gdańsk Siedlce,...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...