Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Oracle Manufacturing Consultant Nr ref.: /JOBS.pl Our client Company, one the biggest and most successful IT companies in the world with offices in Krakow , Poland is looking for individuals who are fluent in German and would like to pursue their career in IT. Responsibilities: Understand Client Business Requirement and propose solutions which meets customer need; Interact with the client and other functional teams for gaining understanding of the requirements; Participate in team meetings; Analyze customer process need in implementation engagement and provide solution to meet business objective; Coordinate with technical teams for pending RICEFs; Train others and prepare and deliver presentations for knowledge sharing amongst different teams in the project; Training will be provided. Requirements: Minimum of 6 months experience in Oracle Application environment. Very good English (min B2) & good knowledge of German ( min B2) is a must Presentation and Documentation skills; Good communication skills Communicate fluently and effectively with business users and technical teams; Ready to travel across EU regions and perform the rollout activities (even 90% of the time) You get: Clear career path in a growing multinational organization Technical & customer specific training Life insurance Private health insurance MultiSport Card Do you think you are the right person? – Don’t hesitate to hit the “Apply” button and send us your CV! Please include the following clause: "I hereby express my consent to process my personal data for the recruitment process in accordance with the Personal Data Protection Act of 29th August 1997 (Journal of Laws of 2002, No. 101, position 926 as amended).    Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...