Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Manager Sprzedaży (region Wschód) Nr ref.: /JOBS.pl Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:   Rozwój sprzedaży produktów firmy na podległym terenie Definiowanie potencjału i potrzeb rynku, w tym badanie konkurencji Pozyskiwanie nowych Klientów Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami Kreowanie pożądanego  wizerunku firmy na rynku Promowanie marki i asortymentu firmy Przygotowywanie ofert handlowych Uczestnictwo w targach branżowych Budowa przewagi konkurencyjnej Posprzedażowa obsługa Klienta Wymagania:   Wykształcenie minimum średnie Mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (technologia żywności i żywienia) Doświadczenie w sprzedaży  produktów skierowanych do branży mięsnej Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży opakowań/ maszyn/ przypraw dla branży mięsnej Gotowość do podróży służbowych Samodzielność, dyspozycyjność, proaktywność , dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole Oferujemy:   Stabilną pracę w firmie wiodącej na rynku zarówno polskim jak i międzynarodowym Umowę o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie Niezbędne, wszystkie narzędzia pracy   Osoby  zainteresowane prosimy o nadesłanie swojego życiorysu na pomocą przycisku "Aplikuj teraz" Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
KFC Fordon poszukuje pracowników
W KFC stawiamy na ludzi, bo to dzięki nim nasi Goście codziennie wychodzą z naszych restauracji zadowoleni. Każda przygotowana kanapka czy napój smakują tak dobrze dzięki wspaniałym ludziom,...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe?
Dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe?
W czasach konkurencyjności i innowacji na różnych rynkach zbytu, prześcignięcie konkurencji jest często zadaniem priorytetowym. Nie mniej istotnym aspektem jest zatrzymanie dotychczasowych...

Proszę czekać - ładowanie treści...