Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Lider Grupy Nr ref.: /JOBS.pl Jeśli potrafisz: planować i organizować pracę własną i zespołu (ok. 20 osób) rozwijać i motywować pracowników dbać o optymalny przepływ towaru zapewnić doskonałą obsługę klienta koordynować prawidłowe funkcjonowanie działu Jeśli masz:  3 lata doświadczenia zawodowego, w tym min. 2 lata w zarządzaniu zespołem  umiejętność inspirowania zespołu do działania, dostrzegania i rozwijania   potencjału pracowników  umiejętność podejmowania szybkich i samodzielnych decyzji  umiejętność skutecznego działania w dynamicznym środowisku pracy  gotowość do pracy w systemie 3 zmianowym i w weekendy znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Jeśli interesuje Cię: pełna wyzwań praca w prężnym i ambitnym zespole min. 2 miesięczne szkolenie wdrażające możliwość zdobywania nowej wiedzy i ciągłego udoskonalania swoich umiejętności (szkolenia) pakiet socjalny (m.in. karta rabatowa na zakupy w naszej sieci, dofinansowanie   do obiadów, ubezpieczenie zdrowotne) zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: DOŁĄCZ DO NAS! ZACZNIJ PRACĘ W SWOIM STYLU. Czekamy właśnie na Ciebie!  Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
KFC Fordon poszukuje pracowników
W KFC stawiamy na ludzi, bo to dzięki nim nasi Goście codziennie wychodzą z naszych restauracji zadowoleni. Każda przygotowana kanapka czy napój smakują tak dobrze dzięki wspaniałym ludziom,...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...