Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Konsultant ds.obsługi klienta Nr ref.: /JOBS.pl Zadania: budowanie pozytywnych relacji z klientami; udział w akcjach zewnętrznych salonu; dbanie o pozytywny wizerunek firmy na zewnątrz; aktywna współpraca z pozostałymi działami; kompleksowa telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów Wymagania: mile widziane wcześniejsze doświadczenie w sprzedaży bądź obsłudze klienta; wysoka kultura osobista; motywacja do osiągania założonych celów; łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność pracy w zespole; mile widziane osoby z okolic Swarzędza. Oferta: zatrudnienie w renomowanej firmie, stawiającej przede wszystkim na dobre relacje z klientem; praca w pełnym wymiarze godzin; możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w licznych szkoleniach; pracę w młodym i dynamicznym zespole; zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; atrakcyjne wynagrodzenie. Zainteresowanych zapraszamy do aplikowania.  Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Asystent przedstawiciela
Invest Finance jest firmą działającą w sektorze pożyczek krótkoterminowych. Wraz z rozwojem firmy poszukujemy do pracy asystenta dla przedstawiciela na region Trójmiasto i okolice. Do zadań...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...