Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Hostessa Nr ref.: /JOBS.pl Zadania: Obsługa stoiska w Centrum Handlowym, Przyjmowanie informacji od Klientów i przekazywanie ich do odpowiednich osób, Roznoszenie ulotek. Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, Mile widziany status osoby uczącej się, Miła aparycja, Uczciwość i odpowiedzialność. Oferujemy: Atrakcyjne zarobki, Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 20:00, Możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz, Umowę zlecenie. Osoby zainteresowane prosimy o pilne przesłanie CV. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...