Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Finnish Customer Service Advisor Nr ref.: /JOBS.pl   Job description   After an induction training you will be able to:   handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step solutions provided to you deliver high quality standard service to customers cooperate with IT specialist team to deal with more complex issues   Candidate’s profile   Before you start our induction training we will check if you have:   fluent Finnish language skills both verbal and written very good English skills pro client attitude and communication skills basic experience in Windows 7 and MS Office customer service experience (is an asset but is not necessary) team player, problem solving attitude and efficient task management skills   What we offer   Work in multinational company for c.a. 100 Blue Chip Clients - known, global brands, supported by 6000 professionals in 30 languages Clearly defined career path (experts or managers), wide range of trainings - over 20 000 online trainings and books also available at home,  trainings in classroom, funding for learning foreign languages You will learn best practices and global business from Capgemini experts. Over 900 certificated professionals in the field of e.g. ITIL, Vmware, Citrix, Oracle Database You will work in an inspiring atmosphere. We work together and celebrate together - Capgemini Theatre, employee volunteer program, integration events, sports events (basketball, volleyball) - everyone will find something for themselves! In addition to the salary you will receive attractive benefit package (medical care for whole family, life insurance). You can recommend friends in Referral Program and collect awards! Our offices are conveniently located with “Bicycle-friendly” certificate!As a disabled person you will get professional support. We are open to provide assistive technologies for people with diverse disabilities. We care about inclusion and equal rights approach. We conduct disability awareness trainings. Join our Win with Capgemini Program for people with disabilities. C.V Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Interested candidates are invited to apply online.  Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...