Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Dyspozytor-wsparcie serwisantów Nr ref.: /JOBS.pl Do Twoich zadań należeć będzie: Zarządzanie pracą serwisantów (rowery), pomoc w planowaniu pracy, nadzór nad realizacją zadań, Kontakt z innymi działami Firmy, Obsługa systemu informatycznego, Raportowanie przebiegu pracy. Czego oczekujemy? Dyspozycyjność w systemie zmianowym (w tym zmiany nocne, weekendy), Dokładność, odpowiedzialność, Znajomość obsługi komputera w tym MS Excel, Znajomość topografii Warszawy będzie atutem, Gotowość do pracy do końca listopada 2016 r. Oferujemy: Możliwość rozwoju zawodowego, Stawka 12,5 zł netto/h umowa zlecenie na sezon letni (do k. listopada), Szkolenie wprowadzające, Przyjazną atmosferę w pracy. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Sprzątanie Wspólnot Mieszkaniowych
Przyjmiemy do pracy panie do sprzątania klatek schodowych oraz terenów zewnętrznych( głównie chodników i dojść do klatek.) Praca od pon do pt od 6.00 do 12.00. Na terenie Gdańsk Siedlce,...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...