Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Doradca Klienta / Sprzedawca Nr ref.: /JOBS.pl W związku z dynamicznym rozwojem firmy i powstaniem pierwszego w Polsce Salonu, znanej w branży home & living marki, poszukujemy Kandydatów, którzy tak samo jak Nasz Klient, cenią sobie jakość i prestiż produktu. Od kandydatów oczekujemy: • Doświadczenia w pracy na stanowisku Doradcy Klienta / Sprzedawcy, • Bardzo dobrej znajomości j. angielskiego (min. B2), • Miłej aparycji, otwartości i wysokiej kultury osobistej, • Umiejętności w wysłuchaniu i udzieleniu porady klientowi, • Wysokiej motywacji do pracy i proaktywności, • Doświadczenie w branży home & living będzie dużym atutem.   Zadania na tym stanowisku: • Aktywne doradztwo klientowi oraz sprzedaż ekskluzywnych produktów z branży home & living, • Profesjonalna obsługa klienta z zachowaniem wysokich standardów firmy, • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, • Dbanie o estetykę ekspozycji w salonie, • Organizowanie pracy w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie sklepu. Oferujemy: • Zatrudnienie bezpośrednio u Naszego Klienta - 3 miesięczny okres próbny na umowę zlecenie, następnie przejście na umowę o pracę, • Pracę na pełny lub częściowy etat - praca od poniedziałku do niedzieli w systemie zmianowym, • Wynagrodzenie podstawowe + system premiowy za sprzedaż, • Benefity : prywatna opieka medyczna i karta sportowa, • Możliwość zdobycia doświadczenia w znanej i cenionej marce z branży home & living, • Szkolenie na początku podjętej współpracy: listopad 2016, • Dogodną lokalizację pracy: C.H. Arkadia. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...