Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Customer Service Representative with Italian and English Nr ref.: /JOBS.pl Responsible for processes for the client Provide high level of services to the customer Respond to customer inquiries Manage ongoing communication with internal and external clients Prepare reports for the management and clients fluent Italian (C1/C2) communicative knowledge of English an excellent knowledge one more of languages will be an advantage knowledge of MS Office package problem solving skills pro-customer attitude very good communication skills Contract of employment Basic salary + outstanding bonus system The ability to use your knowledge of foreign language on a daily basis at work Experience with a range of Clients and technology solutions which provides professional relevance Collaborating and learning from diverse and talented colleagues helps you "raise your game" Trainings and development tailored to help you achieve your potential Social benefit packages including Friendly work atmosphere in multicultural environment Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Przedstawiciel
Invest Finance jest firmą działającą w sektorze pożyczek krótkoterminowych. Wraz z rozwojem firmy poszukujemy do pracy przedstawiciela na region Trójmiasto i okolice. Do zadań kandydata...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...