Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego Nr ref.: /JOBS.pl   Opis stanowiska   Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:   Obsłuzyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami   Profil kandydata   Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:   Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane) Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami   Co oferujemy   Praca w międzynarodowej firmie dla prestiżowych klientów - około 100 światowych marek obsługiwanych przez 6000 profesjonalistów w 30 językach Jasno określona ścieżka kariery (ekspercka lub liderska) i bogata oferta szkoleniowa - ponad 20 000 szkoleń online oraz książek dostępnych dla Ciebie także z domu, szeroki wybór szkoleń w klasie, dofinansowanie do nauki języków obcych. Od ekspertów Capgemini nauczysz się najlepszych praktyk oraz biznesu na światowym poziomie. Ponad 900 certyfikowanych ekspertów z zakresu m.in. ITIL, Vmware, Citrix, Oracle Database Poza wynagrodzeniem otrzymasz pakiet dodatków pozapłacowych (opieka medyczna dla całej rodziny, dodatkowe ubezpieczenie). Możesz polecać znajomych w Programie Referencyjnym i zgarniać nagrody! Nasze biura mają dogodną lokalizację z certyfikatem „Przyjazny rowerom”! Jako osoba niepełnosprawna otrzymasz profesjonalne wsparcie. Jesteśmy otwarci na poszukiwanie i wdrażanie nowoczesnych technologii wspierających pracę osób z różnymi niepełnosprawnościami. Zależy nam na włączeniu osób niepełnosprawnych do naszych zespołów na zasadzie równych szans. Prowadzimy szkolenia z zakresu świadomości niepełnosprawności. Dołącz do naszego programu wspierającego zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami: Win with Capgemini C.V Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Zainteresowanych kandydatów prosimy o aplikowanie online. Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
KONSULTANT TELEFONICZNY DS. UMAWIANIA SPOTKAŃ
Konsultant telefoniczny - UMAWIANIE NA SPOTKANIA POKAZOWE Oferujemy: - pracę w młodym zespole - udział w ciekawych projektach - bardzo dobre warunki zatrudnienia - wysokie, stabilne wynagrodzenie...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...