Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Ankieter/Ankieterka Nr ref.: /JOBS.pl Zadania: • Wykonanie określonej liczby ankiet jednorazowo z klientami sklepu we wskazanym punkcie • Objaśnienie klientom zasad i warunków wzięcia udziału w ankiecie • Obsługiwanie aplikacji na smartfonie, rozliczenie się z przeprowadzonych ankiet Wymagania: • Posiadanie smartfona z dostępem do Internetu i funkcją GPS • Silna motywacja do pracy i zaangażowanie • Komunikatywność • Dyspozycyjność Oferujemy: • Pracę około 4 godziny jednorazowo • Umowę zlecenie z wysoką stawką godzinową • Możliwość współpracy przy kolejnych akcjach i zleceniach • Elastyczny czas pracy Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Asystent przedstawiciela
Invest Finance jest firmą działającą w sektorze pożyczek krótkoterminowych. Wraz z rozwojem firmy poszukujemy do pracy asystenta dla przedstawiciela na region Trójmiasto i okolice. Do zadań...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...