Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Ankieter/Ankieterka Nr ref.: /JOBS.pl Zadania: • Wykonanie określonej liczby ankiet jednorazowo z klientami sklepu we wskazanym punkcie • Objaśnienie klientom zasad i warunków wzięcia udziału w ankiecie • Obsługiwanie aplikacji na smartfonie, rozliczenie się z przeprowadzonych ankiet Wymagania: • Posiadanie smartfona z dostępem do Internetu i funkcją GPS • Silna motywacja do pracy i zaangażowanie • Komunikatywność • Dyspozycyjność Oferujemy: • Pracę około 4 godziny jednorazowo • Umowę zlecenie z wysoką stawką godzinową • Możliwość współpracy przy kolejnych akcjach i zleceniach • Elastyczny czas pracy Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...