Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Ambasador/ka Marki Nr ref.: /JOBS.pl Obowiązki: Informowanie o promocjach, produktach, markach wyrobów tytoniowych Klienta Przygotowywanie raportów z prowadzonych działań Dystrybuowanie materiałów reklamowych Wymagania: Wykształcenie min. średnie (mile widziani studenci) Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu (od wtorku do soboty) Znajomość obsługi programów komputerowych, przede wszystkim Microsoft Office Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Miła aparycja, wysoka prezencja Zaangażowanie i zmotywowanie do pracy Oferujemy: Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie Stała i ciekawa praca Elastyczny grafik Atrakcyjne wynagrodzenie Narzędzia niezbędne do pracy   Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...