Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Kadry, Szkolenia, HR » Kadry, Szkolenia, HR - inne

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

HR Manager Nr ref.: /JOBS.pl Salary: 23.00-26.77 British Pound . GBP (Hourly)   HR Manager - Interim, NHS, Policy, Whistleblowing Policy HR Manager with security clearance (DBS) and strong skills in HR Policy, Employee Relations and experience in reviewing and writing HR policy and practices, particularly pertaining to Whistleblowing required by leading organisation in Bracknell. The HR Manager will possess a keen interest in HR Policy, Employee Relations maters and Employment Law. The HR Manager will work with an NHS Trust based in Bracknell, Berkshire on an initial 2/3+ month contract, and may have the opportunity for extension or conversion to become a longer-term employee. Key skills: - Demonstrated experience as an HR Manager/Business Partner/HR Policy Consultant - Professional HR Qualification in HR/Personnel Development ie. CIPD - Proven experience in HR Policy and Practice Reviews - The HR Manager will hold a valid DBS (or equivalent) - Strong team working skills - Excellent communication skills both verbal and written Desirable skills: - Understanding/prior experience of working within NHS Services This is an initial 2/3 month interim role. The role will sit within Band 7, offering a maximum hourly rate of £26.77 per hour. *This is an urgent requirement and interviews will start ASAP* If you are interested please click the "apply now" button below or please get in contact using the supplied instructions if you have any questions. ninesharp HR is a minimum fuss specialist marketing recruitment consultancy. We provide high quality interim and permanent HR professionals. Tags: Interim, HR Manager, Human Resources, CIPD, MCIPD, FCIPD, Personnel Development, HR Policy Whistle-blower, Whistleblowing, HR Consultant, NHS, Healthcare, NHS Services, Berkshire, Bracknell, Reading Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...