Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Kadry, Szkolenia, HR » Kadry, Szkolenia, HR - inne

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

General Manager Assistant Nr ref.: /JOBS.pl Dla naszego Klienta- firmy z branży badań medycznych, poszukujemy osósb zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku: General Manager Assistant (6 miesięcy) Do Twoich obowiązków będzie należało zapewnienie sprawnego funkcjonowania Zarządu firmy i General managera, umawianie spotkań z potencjalnymi klientami firmy, administrowanie dokumentacją oraz przepływem informacji, prowadzenie rejestru umów i faktur, organizowanie spotkań wewnętrznych i podróży służbowych, kontakt z instytucjami, podwykonawcami i Klientami firmy, czy wykonywanie drobnych tłumaczeń na potrzeby firmy. Osoba będzie odpowiedzialna za pełne prowadzenie sekretariatu i zaopatrywanie biura w materiały oraz wykonywanie bieżących zadań zlecanych przez Zarząd. Zatrudniona osoba powinna posiadać min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku , w pracach polegających na koordynowaniu sekretariatu, czy zarządu firmy, zaawansowaną znajomość j. angielskiego oraz bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office (Word i PowerPoint).    Poszukujemy kandydatów zainteresowanym podjęciem pracy czasowej na okres 6 miesięcy. Nasz Klient oferuje możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w polskim oddziale międzynarodowej firmy, stały kontakt z kontrahentami zagranicznymi firmy i używanie w praktyce umiejętności językowych. Oferowane zatrudnienie jest na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Proponowany kontrakt to umowa o pracę, wraz z dostępem do benefitów pozapłacowych firmy i atrakcyjnym wynagrodzeniem w przedziale 4500-6000 zł brutto/miesięcznie. Co powinieneś zrobić? Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv. Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami. Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Przedstawiciel
Invest Finance jest firmą działającą w sektorze pożyczek krótkoterminowych. Wraz z rozwojem firmy poszukujemy do pracy przedstawiciela na region Trójmiasto i okolice. Do zadań kandydata...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...