Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Budownictwo » Budownictwo,inne

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Inspektor ds. eksploatacji do Działu Eksploatacji Nr ref.: /JOBS.pl Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: wykonywanie czynności związanych z zapewnieniem dostaw wody i odprowadzaniem ścieków (przygotowywanie wniosków o zawarcie umów i rejestr umów ) wykonywanie czynności związanych z zapewnieniem dostaw energii elektrycznej ( szczegóły jak wyżej ) wykonywanie czynności związanych z zapewnieniem dostaw ciepła do budynków ( ciepło dostarczane centralnie oraz gaz do celów administracyjnych ( szczegóły jak wyżej ) wykonywanie czynności związanych z zapewnieniem wywozu nieczystości stałych ( również wielkogabarytowych ) i płynnych analiza wykonania zaplanowanych środków w zakresie obsługiwanych umów oraz występowanie z wnioskiem o wszczęcie postępowań z zakresu zamówień publicznych, kontrola zaangażowania środków finansowych w zakresie kosztów dotyczących dostawy mediów, odbioru odpadów, opłat marszałkowskich, wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie branżowych sprawozdań w obowiązujących terminach, Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria : ( niezbędne wymagania stawiane kandydatom ) posiada obywatelstwo polskie , ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była karana za przestępstwo publiczne i skarbowe popełnione z winy umyślnej posiada wykształcenie wyższe z zakresu: ekonomii, prawa lub administracji, staż pracy minimum dwa lata.   Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom:   znajomości pakietu Ms Office, doświadczenie w pracy z ludźmi. Wymagane dokumenty: dyplom ukończenia studiów, decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych c.v oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru, dokumenty potwierdzające staż pracy ( świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu ) oraz ewentualne dodatkowe kwalifikacje, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie , że aplikujący/a nie był/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe   Informacja o warunkach pracy na ww. stanowisku: Konieczność pokonywania schodów w budynkach wielokondygnacyjnych bez windy. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku Białej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu sierpniu 2016 roku wynosił 6,8066% Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Termin i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie ZGM przy ul. Lipnickiej 26 na dzienniku podawczym lub w pok. Nr 18 lub 19a na I piętrze lub pocztą z dopiskiem na kopercie „ nabór na wolne stanowisko urzędnicze „ z podanym numerem naboru do dnia 20.10.2016r. ( decyduje data wpływu lub stempla pocztowego ). Nie ma możliwości składania aplikacji drogą elektroniczną.   Informacje dodatkowe: Z wybranymi kandydatami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna – ostateczny wynik naboru zostanie ogłoszony w BIP oraz na tablicy ogłoszeń ZGM . Nadesłanych ofert nie odsyłamy – można je odbierać osobiście do 30 dni od zakończenia procedury naboru – po tym terminie ulegają komisyjnemu zniszczeniu. Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od naboru bez podania przyczyny. Osoba , której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności dokumentem z Krajowego Rejestru Karnego. Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...