Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Telemarketer, oferty pracy - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu TELEMARKETER z województw: Zobacz ogłoszenia z działu TELEMARKETER z miast:

Telemarketer


Praktyka sprzedaży telefonicznej nabiera tempa i rozmachu. W wielu firmach głównym kanałem czerpania dochodów ze sprzedaży usług i produktów jest telemarketing.


W telemarketingu głównym narzędziem pracy jest telefon, choć telemarketer korzysta także z innych urządzeń, np. z faksu czy komputera do wysyłania poczty elektronicznej. Wielu, nawet doświadczonych telemarketerów, na co dzień miewa duże trudności w nawiązywaniu kontaktów z nowymi klientami. Wynika to z wielu czynników, np. z niedostatecznie dobrze przygotowanej bazy danych potencjalnych klientów. W pracy telemarketera nie chodzi bynajmniej o to, aby już przy przy pierwszej rozmowie zamknąć proces sprzedaży. Telemarketerzy dużą część pracy poświęcają na wykonywanie tzw. „cold calling”, czyli nawiązanie pierwszego kontaktu, dzwonienie do firm i osób, które nie spodziewają się kontaktu ze strony telemarketera. Telemarketing wymaga dużej wiedzy z zakresu psychologii, umiejętności rozmawiania z klientem i odpowiedniego nastawienia, gdyż wiele niepowodzeń w pracy telemarketera wynika ze zbyt dużej presji, aby już przy pierwszym kontakcie umówić spotkanie lub uzyskać zgodę od klienta na zawarcie umowy sprzedażowej. Doświadczenie pokazuje, że do większości transakcji dochodzi dopiero przy piątej lub szóstej rozmowie telefonicznej z tym samym klientem. Nikt nie lubi być namawiany do zakupu produktu czy usługi, jeśli na taki zakup nie jest przygotowany. Dlatego od umiejętności prowadzenia rozmowy przez telemarketera zależy, czy klient będzie chciał nawiązać ponowny kontakt i podjąć współpracę.

Proszę czekać - ładowanie treści...