Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Oferty pracy w dziale Telekomunikacja - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu TELEKOMUNIKACJA z województw: Zobacz ogłoszenia z działu TELEKOMUNIKACJA z miast:

Telekomunikacja

 

Od kilkunastu lat branża telekomunikacyjna przeżywa rozkwit. Rozwój nowych technologii i rosnąca konkurencja na rynku powoduje, że firmy telekomunikacyjne chętnie zatrudniają pracowników różnych szczebli.

 

Najbardziej pożądanymi specjalistami w telekomunikacji są programiści sieci komórkowych, kierownicy projektu, testerzy oprogramowania, inni specjaliści ds. telekomunikacji oraz konsultanci telefoniczni w dziale obsługi klienta. Obecnie obserwuje się dynamiczny rozwój telefonii komórkowej i aplikacji mobilnych.
Coraz rzadziej można spotkać telefon stacjonarny u prywatnych użytkowników, choć nadal nie brakuje ich w instytucjach państwowych i firmach prywatnych. Aby strategia firmy telekomunikacyjnej mogła odnieść sukces, potrzebni są programiści sieci komórkowych, zajmujący się projektowaniem sieci rzeczywistej, co pozwala na przeprowadzenie wiarygodnych testów i urządzeń działających w strukturze sieci. W branży telekomunikacyjnej zatrudniani są także doradcy techniczni, instalatorzy, inżynierowie, kierownicy ds. transmisji oraz mobilni doradcy klienta.
Pracownicy ds. obsługi klienta zajmują się aktywnym pozyskiwaniem klientów, rozpoznaniem ich potrzeb, dostosowanie oferty do oczekiwań i obsługą klienta. Mobilni doradcy znacząco wpływają na wizerunek firmy, gdyż od ich kompetencji i jakości obsługi zależy decyzja, czy klient będzie chciał nawiązać dłuższą współpracę z operatorem. Firmy telekomunikacyjne często organizują dodatkowe szkolenia i kursy dla swoich pracowników, dając im możliwość pogłębiania wiedzy o rynku telekomunikacyjnym oraz zdobycie awansu.

 

 

Proszę czekać - ładowanie treści...