Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Szkolenia obsługi klienta - nauka - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu SZKOLENIA OBSŁUGI KLIENTA z województw: Zobacz ogłoszenia z działu SZKOLENIA OBSŁUGI KLIENTA z miast:

Szkolenia z obsługi klienta


Do przeszłości należą już sytuacje, kiedy dzwoniąc lub odwiedzając firmowy punkt obsługi klienta, napotykamy znudzone miny pracowników, niechęć i nieuprzejmy tom.


Pracownicy zatrudnieni w punktach lub biurach obsługi klienta są często pierwszymi osobami, z którymi mamy kontakt, dzwoniąc do firmy w określonej sprawie. Pracownicy odpowiedzialni za obsługę klienta są wizytówką firmy i od ich umiejętności zależy, czy klient będzie zadowolony z wyniku przeprowadzonej rozmowy. Firmy, w których kontakt z klientem odbywa się za pośrednictwem biura obsługi klienta, starają się zapewniać swoim pracownikom profesjonalne szkolenia z zakresu obsługi klienta, aby jakość obsługi była na wysokim poziomie, a klienci nie rezygnowali szybko z usług czy produktów danej firmy. Szkolenia z obsługi klienta obejmują szereg zagadnień, które można podzielić na bloki tematyczne. Na spotkaniach pracownicy firm poznają od podstaw zasady profesjonalnej obsługi klienta w zakresie m.in. doskonalenia umiejętności komunikowania się z klientem, nabywania umiejętności w zakresie wywoływania dobrego wrażenia na kliencie czy wiedzę z zakresu rozstrzygania wątpliwości i przyjmowania uwag od klientów. Szkolenia z obsługi klienta to także szereg tematów związanych z kształtowaniem wizerunku pracownika, doskonaleniem umiejętności interpersonalnych, rozpatrywania reklamacji, a także zachowania postawy asertywnej w stosunku do klienta. Na szkoleniach z obsługi klienta uczestnicy spotkań nabywają obszerną wiedzę podbudowaną ćwiczeniami praktycznymi, analizą przypadków, odgrywaniem scenek i wymianą doświadczeń.







Proszę czekać - ładowanie treści...