Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Szkolenia marketingowe, szkolenia biznesowe - nauka - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu SZKOLENIA MARKETINGOWE z województw: Zobacz ogłoszenia z działu SZKOLENIA MARKETINGOWE z miast:

Szkolenia marketingowe


Szkolenia marketingowe są jednym z narzędzi służącym podnoszeniu umiejętności i zdobywaniu wiedzy na temat efektywnej sprzedaży.


Dlaczego szkolenia marketingowe są tak ważne dla rozwoju firmy? Ponieważ od umiejętności pracowników marketingu w dużym stopniu zależy funkcjonowanie firmy. Tematyka szkoleń marketingowych dotyczy wielu obszarów związanych z handlem, nie tylko tradycyjnym, ale coraz częściej także internetowym. Marketingiem możemy nazwać wszelkie działania, które mają na celu skłonić klienta do zakupu danego produktu czy usługi. Promocja i reklama to podstawowe narzędzia stosowane w celu zainteresowania konsumenta produktami firmy i pozyskiwania nowych klientów. Mechanizmy wpływające na decyzje o zakupie tego czy innego produktu są bardzo różne i podlegają dynamicznym zmianom. Od dobrego szkolenia marketingowego zależy zatem, czy pracownik działu marketingu będzie skuteczny w realizacji strategii firmy. Szkolenia marketingowe obejmują m.in. metody negocjowania warunków umów, rozwiązywania trudnych sytuacji handlowych, marketing i budowanie wizerunku firmy czy tematykę nowoczesnych technik sprzedaży. Tematy szkoleń marketingowych obejmują także zagadnienia z zakresu e-biznesu, efektywnej organizacji e-biznesu, a także infrastruktury i technologii w e-biznesie, metody działań w e-biznesie i ogólnie pojętego marketingu internetowego. W internecie można znaleźć bardzo szeroką ofertę szkoleń marketingowych otwartych, zamkniętych oraz przygotowywanych na indywidualne zamówienie.




Proszę czekać - ładowanie treści...