Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Specjalista ds. sprzedaży internetowej, oferty pracy - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ z województw: Zobacz ogłoszenia z działu SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ z miast:

Specjalista ds. sprzedaży internetowej


Produkty i usługi oferowane w internecie potrzebują reklamy i promocji w takim samym stopniu co towary sprzedawane w sklepach stacjonarnych.


Ze względu na różną specyfikę funkcjonowanie reklamy i marketingu w sprzedaży tradycyjnej i internetowej do działalności promocyjnej w sieci zatrudniani są specjaliści ds. sprzedaży internetowej. Sprzedaż internetowa często stanowi poważne zagrożenie dla funkcjonowania sklepów stacjonarnych, gdyż oferta produktów w sklepach internetowych jest często znacznie bogatsza, a towary tańsze. Ogromna konkurencja na rynku internetowym powoduje, że zapotrzebowanie na specjalistów ds. reklamy i promocji w sieci stale rośnie. Rolą osoby na tym stanowisku jest bowiem opracowywanie strategii sprzedażowych zgodnych z potrzebami konsumentów. Specjalista ds. sprzedaży internetowej pracuje nad tworzeniem wizerunku firmy w sieci, pisze teksty informacyjne, opracowuje stronę internetową oraz uczestniczy w dyskusjach na forach i blogach. Do zadań specjalisty ds. sprzedaży internetowej należy promowanie usług i towarów za pomocą kampanii reklamowych, redagowanie treści maili reklamowych oraz zamieszczanie tekstów reklamowych w sieci. Specjalista ds. sprzedaży internetowej zajmuje się także badaniem poziomu zadowolenia klientów, którzy skorzystali z usług firmy. Opracowuje zatem ankiety internetowe, sondaże, ale także sprawdza zainteresowanie sklepem na podstawie wypowiedzi użytkowników forów internetowych. Na podstawie obserwacji i otrzymanych opinii specjaliści ds. sprzedaży internetowej opracowują kolejne strategie sprzedażowe, które w większym stopniu wychodzą naprzeciw potrzebom klientów. W swojej pracy specjalista ds. sprzedaży internetowej wykorzystuje różne kanały i narzędzia do promocji firmy – pocztę elektroniczną, reklamy i biuletyny online, pozycjonowanie strony internetowej czy linki sponsorowane. Często stosowaną metodą utrzymania klientów jest także prowadzanie programu lojalnościowego, promocji na start lub bonów rabatowych.

Proszę czekać - ładowanie treści...