Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Specjalista ds. reklamacji, oferty pracy - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu SPECJALISTA DS. REKLAMACJI z województw: Zobacz ogłoszenia z działu SPECJALISTA DS. REKLAMACJI z miast:

Specjalista ds. reklamacji


Nawet najbardziej wiodące marki i przedsiębiorstwa notujące najwyższe wyniki sprzedaży nie uchronią się przed wadami produkcyjnymi w swoich towarach.


Reklamacje to chleb powszedni dla większości firm, których działalność opiera się na wytwarzaniu towarów i świadczeniu usług. Zgłaszanie reklamacji przez klientów tylko z pozoru wiąże się ze stratami dla firmy. W rzeczywistości bowiem większe straty może przynieść polityka firmy oparta na unikaniu kontaktu z klientem niezadowolonym z produktu, niż zmierzenie się z zażaleniem i przyznaniem do błędu. Nie wszystkie reklamacje są zawsze zasadne lub nie da się ich rozpatrzeć w trybie natychmiastowym. Dlatego w wielu firmach powoływane jest osobne stanowisko specjalisty ds. reklamacji. Specjaliści ds. reklamacji mają za zadanie przyjmować wadliwe towary, informować klientów o procedurach reklamacyjnych, uzasadniać decyzję o odrzuceniu reklamacji lub oferować dodatkową formę rekompensaty za poniesione straty, np. w przypadku świadczenia usług niematerialnych. Niestety, wiele osób uważa, że zawód specjalisty ds. reklamacji to zajęcie bardzo niewdzięczne, gdyż wiąże się z nasileniem kontaktów z klientami nie zawsze uprzejmymi lub pełnymi nieuzasadnionych pretensji. Jednak rola specjalisty ds. reklamacji jest bardzo ważna, choćby ze względu na możliwość pozyskania od klientów opinii o oferowanych produktach. W trakcie kontaktu bezpośredniego lub przez infolinię specjalista ds. reklamacji może się więcej i szybciej dowiedzieć, jak klienci oceniają daną firmę i jej produkty, niż w wyniku podejmowanych akcji marketingowych. Dobrze przeprowadzony proces reklamacyjny zwiększa szanse na utrzymanie klienta. Rośnie także zaufanie do firmy, która udowadnia w ten sposób, że dba o klienta i nie boi się przyznać do błędu.

Proszę czekać - ładowanie treści...