Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Specjalista ds. PR, oferty pracy - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu SPECJALISTA DS. PR z województw: Zobacz ogłoszenia z działu SPECJALISTA DS. PR z miast:

Specjalista ds. PR


Specjalista ds. PR to także specjalista ds. public relations. Zawód ten jest stosunkowo młodą profesją, a powstał wraz z rozwojem nurtu kreowania wizerunku w przestrzeni publicznej.


Nie od dziś wiadomo, że pozytywne kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa czy jego marki przekłada się na wzrost zainteresowania produktami danej firmy, która także cieszy się większym zaufaniem w oczach klientów. Podobnie jest w przypadku osób publicznych, którzy chętnie i często zatrudniają specjalistów ds. PR. Osoby te bowiem pomagają im tworzyć pozytywny obraz siebie w przestrzeni publicznej. Działania takie są szczególnie istotne w świecie polityki i firm działających na arenie międzynarodowej. Wiele firm dostrzega potrzebę budowania własnego wizerunku w sposób kontrolowany, mając wpływ na to, jak są postrzegani przez konkurencję i w oczach potencjalnych odbiorców. Rolą specjalisty ds. PR jest zatem takie kreowanie wizerunku firmy czy osoby publicznej, w którym główną rolę odgrywają trwałe relacje z odbiorcami, w tym z mediami, władzami lokalnymi, a także z podmiotami współpracującymi, pracownikami czy udziałowcami. Kreowanie wizerunku specjalista ds. PR opiera na wiedzy, obserwacji i na informacji zwrotnej z otoczenia. Bada reakcje i zachowanie mediów, opracowuje informacje, komunikaty o firmie, odpowiada za organizację konferencji prasowych, spotkań, wydarzeń itp. Działania specjalisty ds. PR skupiają się na tym, aby daną markę lub osobę pokazać w korzystnym świetle. Rolą specjalisty jest także zapobieganie sytuacjom kryzysowym, które niekorzystnie mogłyby wpłynąć na wizerunek danej osoby lub firmy. Przełożonym specjalisty ds. PR jest dyrektor ds. PR, a w przypadku stanowiska samodzielnego, przełożonym jest dyrektor generalny, zarządzający lub prezes. Specjalista ds. PR może mieć swoich podwładnych, którzy są jego pomocnikami. Osoby na tym stanowisku ściśle współpracują z działem reklamy i marketingu, a także odpowiadają za wydatki związane z kampaniami na rzecz PR.




Proszę czekać - ładowanie treści...