Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Specjalista ds. obsługi klienta, oferty pracy - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA z województw: Zobacz ogłoszenia z działu SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA z miast:

Specjalista ds. obsługi klienta


Sukces firmy opiera się nie tylko na sprzedaży produktów i usług, które odpowiadają gustom i oczekiwaniom konsumentów, ale także na wysokiej jakości obsłudze klientów.


Obecnie trudno znaleźć firmę, która nie miałaby w swoich szeregach specjalistów ds. obsługi klienta. Najwięcej specjalistów ds. obsługi klienta zatrudnia branża telekomunikacyjna, informatyczna, administracja, marketingowa, a także firmy związane z ogólnie pojętym handlem i świadczące usługi wymagające dodatkowe wsparcia technicznego lub merytorycznego. Różne grupy klientów mają różne oczekiwania, a rolą specjalisty ds. obsługi klienta jest podejmowanie takich działań, które sprawią, że nabywcy produktów lub usług będą chcieli korzystać z oferty danej firmy jak najdłużej. Specjaliści ds. obsługi klienta zajmują się utrzymywaniem kontaktów biznesowych z klientami poprzez koordynację wszystkich działań związanych ze sprawną i rzetelną realizacją zamówień, przedłużaniem umów czy wystawianiem faktur. Rolą specjalisty ds. obsługi klienta jest także budowanie pozytywnego wizerunku w oczach konsumentów, oferowanie produktów lub usług firmy, dostosowywanie ich do potrzeb odbiorców, a także oferowanie pomocy przy wyborze odpowiednich towarów. Specjaliści ds. obsługi klienta zajmują się także przyjmowaniem i rozpatrywaniem reklamacji klientów, kontaktują się z działem technicznym oraz dbają o sprawny przepływ informacji między podległymi działami. Pożądanymi cechami specjalistów ds. obsługi klienta jest wysoki stopień komunikatywności, umiejętności negocjacyjne, wysoka kultura osobista i odporność na stres.

Proszę czekać - ładowanie treści...