Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Specjalista ds. marketingu, oferty pracy - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu SPECJALISTA DS. MARKETINGU z województw: Zobacz ogłoszenia z działu SPECJALISTA DS. MARKETINGU z miast:

Specjalista ds. marketingu


Zawody związane z reklamą i marketingiem należą do najbardziej rozwojowych i cieszących się największym zainteresowaniem.


Na rynku pracy specjaliści ds. marketingu nie mogą narzekać na brak ofert zatrudnienia. Od kilku lat dostrzega się rosnące zapotrzebowanie na pracowników, którzy umiejętnie potrafią korzystać z technik i narzędzi marketingowych, są skuteczni w tym co robią i lubią swój zawód. Zawód specjalisty ds. marketingu daje bardzo duże możliwości rozwoju zawodowego, gdyż pracowników tych poszukują firmy o różnym profilu działalności. Promocja, reklama i marketing są obecnie niezbędnymi narzędziami w walce o klienta i osiąganie wysokich wyników sprzedażowych. W swojej pracy specjaliści ds. marketingu zajmują się opracowywaniem i wdrażaniem określonych strategii reklamowych i promocyjnych, szkolą sprzedawców i handlowców, odpowiedzialni są także za nawiązywanie współpracy z innymi firmami oraz utrzymanie dobrych kontaktów z klientami. Specjalista ds. marketingu gromadzi i analizuje dane rynkowe, obserwuje działania konkurencji, a także opracowuje strategie krótko i długoterminowe oraz na bieżąco śledzi aktualne tendencje na rynku. Pracownicy na stanowisku specjalisty ds. marketingu zatrudniani w mniejszych firmach z reguły zajmują się wszystkimi zagadnieniami, które dotyczą reklamy wytwarzanych przez firmę produktów i usług. W większych firmach tworzone są duże działy marketingowe, w których pracują specjaliści zajmujący się węższymi obszarami, np. regionalny kierownik sprzedaży czy dyrektor handlowy. Od specjalistów ds. marketingu wymagana jest kreatywność, wysoka komunikatywność, umiejętności interpersonalne, asertywność, ale także umiejętność pracy pod presją czasu, elastyczność i dyspozycyjność.






Proszę czekać - ładowanie treści...