Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Project manager, oferty pracy - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu PROJECT MANAGER z województw: Zobacz ogłoszenia z działu PROJECT MANAGER z miast:

Project manager


Często spotykanym określeniem kierownika projektu jest project manager. To osoba, która zajmuje się nadzorem nad prawidłowym przebiegiem realizacji projektu.


Zakres kompetencji i obowiązków project managera jest bardzo szeroki. Project manager odpowiada za organizację, prowadzenie oraz sporządzanie wyników ze spotkań z pracownikami, klientami, partnerami biznesowymi, kierownictwem. Project manager współpracuje z wieloma osobami, które także mają wpływ na końcowy efekt i wyniki projektu, np. konsultuje i raportuje postępy prac z kierownictwem. Osoba na stanowisku project managera nie tylko odpowiada za sukces projektu, ale także za jakość pracy zespołu, w tym za motywację swoich podwładnych i ich zaangażowanie w realizację projektu. Project manager odpowiada za organizację projektu w zakresie rozwiązywania problemów logistycznych, nagłymi opóźnieniami, spadkiem jakości w trakcie realizacji projektu, nagłej absencji pracowników lub zmianą zdania przez klienta. Dlatego od project managera wymaganych jest szereg umiejętności miękkich, jak duża komunikatywność, asertywność, ale także otwartość, przyjazny stosunek do świata i ludzi, umiejętność motywowania i zarządzania zespołem ludzi. W swojej pracy project manager skupia się na osiągnięciu określonego celu. Jednak potrzebuje do tego odpowiednio zmotywowanego zespołu, który będzie widział sens w całym działaniu. Dobry project manager musi orientować się w branży, w której pracuje. Ponadto project manager musi mieć opanowane narzędzia z zakresu zapytań ofertowych, RFQ, RFI, NDA i umów ramowych. Dobrze jest także posiadać wiedzę z zakresu zarządzania czasem.


Proszę czekać - ładowanie treści...