Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Pracownik banku, oferty pracy - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu PRACOWNIK BANKU z województw: Zobacz ogłoszenia z działu PRACOWNIK BANKU z miast:

Pracownik banku


Pracownicy banku to inaczej bankowcy. Wraz z rozwojem bankowości elektronicznej wzrosło zapotrzebowanie na pracowników banków do telefonicznej obsługi klientów.


Od kandydatów na stanowisko pracownika banku oczekuje się wykształcenia wyższego ekonomicznego o specjalności bankowość i finanse. Dużym atutem jest doświadczenie oraz znajomość zagadnień księgowych. Obecnie normą jest także znajomość języka obcego i obsługa komputera. Jednak wiedza merytoryczna i sprawna obsługa klienta w zakresie bankowości tradycyjnej i elektronicznej to nie wszystko. Z obserwacji wynika, że na poziom zadowolenia wielu klientów banków wpływa sposób podejścia do klienta przez pracownika banku, uprzejmość i wysoka kultura osobista. Ze względu na rosnącą konkurencję między bankami, rośnie znacznie świadczenia usług bankowych na najwyższym poziomie. Równie ważną rolę dogrywa funkcjonalność systemów elektronicznych, co pomoc w zakresie korzystania z bankowości bankowości elektronicznej i telefonicznej. Nie wszystkie operacje bankowe można wykonać za pośrednictwem internetu. W przypadku konieczności kontaktu infolinią banku klienci oczekują przekazania rzetelnych informacji, w sposób przejrzysty i uprzejmy. Niestety zdarza się, że pracownicy banku nie udzielają klientom pełnych informacji lub są one nieprawdziwe. Rzutuje to w znacznym stopniu na ogólny wizerunek danego banku i może zniechęcić klientów do korzystania z usług tej placówki. Nacisk na uprzejmą obsługę kładą najczęściej klienci mniej zamożni, najmniejszą uwagę do tego aspektu przywiązują młodzi ludzie. Najbardziej zamożni klienci oczekują z kolei od pracowników banku szybkiej obsługi i dużych kompetencji. Bankowość tradycyjna cieszy się nadal większym zaufaniem wśród starszych klientów. Elektroniczny dostęp do pieniędzy preferują młodsi użytkownicy banków. W obu przypadkach kompetencje i sprawność obsługi powinny iść w parze z uprzejmością i wysoką kulturą osobistą pracownika banku.

Proszę czekać - ładowanie treści...