tagi obsługa klienta, call center
emerytka podejmie pracę
zobacz więcej
Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Oferty pracy w dziale Obsługa klienta, Call center - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu OBSŁUGA KLIENTA, CALL CENTER z województw: Zobacz ogłoszenia z działu OBSŁUGA KLIENTA, CALL CENTER z miast:

Rynek call center

Sektor call center należy do jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się branży w kraju. Tradycyjny telemarketing to tylko jedna z form stosowanych w call center.

Rosnące potrzeby klientów i szukanie przez firmy nowych dróg dotarcia ze swoimi produktami do odbiorców, powodują, że telemarketing wykorzystywany jest na wiele różnych sposobów. Pracownicy call center zatrudniani są na stanowiskach doradców technicznych, doradców klientów biznesowych. Wśród ofert o zatrudnieniu można spotkać także inne określenie stanowiska  telemarketera, np. specjalista ds. obsługi klienta czy doradca klienta.
Call center jest powszechnie stosowany jest w firmach, gdzie konieczne jest umawiane spotkań lub udzielanie informacji o produktach i usługach za pomocą infolinii. Telefonicznie mogą być także zgłaszane reklamacje lub być prowadzony dział windykacji. Telemarketing wykorzystywany jest także do przeprowadzania badań rynkowych i gromadzenia danych o klientach. Coraz większą popularnością cieszy się w Polsce outsourcing call center. Z usług zewnętrznych call center korzystają obecnie najczęściej firmy z branży finansowej, bankowości, energetyki, turystyki, telekomunikacji, IT, wydawniczej i farmacji.
Na świecie korzystanie z outsourcing call center jest obecnie normą i prawie 90% połączeń telefonicznych wykonywanych jest przez firmy zewnętrzne. W Polsce nadal jednak dominuje model wewnętrznego call center tzw. in-house, w którym większość operacji jest połączeniami przychodzących. W przypadku outsourcing call center mamy do czynienia w większości przypadków z połączeniami wychodzącymi. Obecnie branża call center przeżywa rozkwit. Poszukiwani są pracownicy do telefonicznego przeprowadzania ankiet, do weryfikacji umów, przedstawiciele handlowi, medyczni, opiekunowie klientów czy doradcy ds. odnawialnych źródeł energii.

 

 

 

Proszę czekać - ładowanie treści...