tagi marketing, reklama, pr
zatrudnię studenta, praca od zaraz
zobacz więcej
Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Praca w Reklamie, Marketing, agencje PR/SEM - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu MARKETING, REKLAMA, PR z województw: Zobacz ogłoszenia z działu MARKETING, REKLAMA, PR z miast:

Social media marketing

 

W dobie Internetu specjalista ds. marketingu musi być specem od social media, ponieważ to najtańszy i jednocześnie niezwykle skuteczny kanał komunikacji z konsumentami.

 

Tradycyjne formy reklamy są coraz bardziej wypierane przez te zamieszczane w mediach społecznościowych, a na uczelniach i w szkołach policealnych kwitną kierunki poświęcone social media. Trudno sobie wyobrazić, by w nowoczesnej firmie zabrakło osoby, która byłaby odpowiedzialna za promowanie marki na Facebooku, Twitterze, NK czy YouTube. Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego reklama społecznościowa święci takie triumfy? Social media bazuje przede wszystkim na wiarygodności przekazu – to nie firma bezpośrednio nam prezentuje swoją ofertę, ale konkretne produkty czy usługi są nam polecane przez znajomych, przez osoby, którym ufamy. Ich rekomendacja wywołuje w nas podświadomie pozytywne nastawianie do marki, którą polecają. Ale social media swoją skuteczność zawdzięczają też nawiązywaniu relacji z konsumentami za pomocą organizowanych konkursów, zachęty do dzielenia się opiniami, ciągłego „bycia w kontakcie”, nieustannego przypominania o sobie. Tak hołubiony klient, w końcu skorzysta z oferty. Social media to bardzo użyteczne narzędzie w rękach specjalisty ds. marketingu.

Proszę czekać - ładowanie treści...