Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Marketing manager, oferty pracy - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu MARKETING MANAGER z województw: Zobacz ogłoszenia z działu MARKETING MANAGER z miast:

Marketing manager


Wśród ofert pracy możemy często napotkać oferty dla marketing managerów, czyli kierowników ds. marketingu.


Kierownicy ds. marketingu to pracownicy wyższego szczebla w dziale marketingu. Przełożonym osoby na tym stanowisku jest dyrektor ds. marketingu, natomiast podwładnymi są osoby pracujące w dziale marketingu – specjaliści ds. marketingu, specjaliści ds. public relations, specjalista ds. reklamy czy specjalista ds. badań rynku. Kierownicy marketingu biorą udział w kreowaniu wizerunku produktu, planują strategie promocyjne i reklamowe, przygotowują materiały informacyjne na targi i konferencje, organizują szkolenia dla pracowników. Do zadań marketing manager należy także negocjowanie warunków współpracy z podwykonawcami, prowadzenie badań nad efektami ekonomicznymi oferowanych produktów i obserwacja działań konkurencji. Warunkiem koniecznym do ubiegania się o stanowisko marketing managera jest posiadanie wykształcenia wyższego ekonomicznego, np. marketing i zarządzanie. Dużym atutem u kandydatów jest ukończenie kierunkowych studiów podyplomowych, kursów i dodatkowych szkoleń. Na stanowisko kierownika ds. marketingu wymagane jest także doświadczenie w zarządzaniu i w zakresie działalności marketingowej. Marketing manager musi być także osobą kreatywną, przebojową, komunikatywną, potrafiącą zarządzań zasobami ludzkimi i finansami. Wymagana jest również umiejętność myślenia analitycznego i operatywność. W pracy codziennej kierownik ds. marketingu zajmuje się doradztwem i odpowiada za budowanie trwałych relacji z klientami, negocjuje warunki współpracy, przygotowuje umowy oraz ściśle współpracuje z działem handlowym.








Proszę czekać - ładowanie treści...