tagi kierownik sklepu
zatrudnię kierownika
zobacz więcej
Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Kierownik sklepu, oferty pracy - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu KIEROWNIK SKLEPU z województw: Zobacz ogłoszenia z działu KIEROWNIK SKLEPU z miast:

Kierownik sklepu


Kompetencje i kwalifikacje na stanowisko kierownika sklepu nie są ściśle ustalone i zależą od indywidualnych preferencji i oczekiwań przyszłego pracodawcy – właściciela sklepu.


Właściciele sklepów organizujący rekrutację na stanowisko kierownika sklepu mają zazwyczaj określone oczekiwania od kandydatów i z reguły muszą być one zgodne z polityką danej firmy i sposobem jej zarządzania. Skuteczność kierowników sklepów oceniana jest w ich codziennej pracy. Ogólnie można jednak powiedzieć, że dobry kierownik sklepu to osoba kreatywna, przedsiębiorcza, posiadająca zdolności przywódcze i negocjacyjne. Od osób na tym stanowisku wymagana jest umiejętność pracy w zespole, bardzo doba organizacja pracy i umiejętność efektywnego planowania zadań podległym pracownikom, a także znajomość technik sprzedaży, narzędzi marketingowych, zasad promocji itp. Kierownik sklepu powinien także umieć motywować pracowników do efektywnej pracy, angażować ich w opracowywanie strategii i wdrażanie akcji marketingowych sklepu. Podejmowane działania ze strony kierownika sklepu wpływają w kluczowy sposób na obroty sklepu oraz kształtują wizerunek marki na rynku lokalnym. Dlatego od kierowników sklepów wymaga się znajomości technik sprzedażowych i umiejętności zastosowania ich w praktyce, śledzenia na bieżąco sytuacji finansowej sklepu, analizowania danych sprzedażowych i doskonałej znajomości oferowanych produktów. Kierownik sklepu musi być także osobą komunikatywną, nie tylko wydawać polecenia, ale także rozmawiać z pracownikami, umieć przedstawić ideę wdrażania poszczególnych strategii oraz wpływać integrująco na pracowników.


Proszę czekać - ładowanie treści...