Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Kierownik salonu, oferty pracy - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu KIEROWNIK SALONU z województw: Zobacz ogłoszenia z działu KIEROWNIK SALONU z miast:

Kierownik salonu


Jakie kompetencje powinien posiadać kierownik w salonie telekomunikacyjnym? Czy jest to praca wymagająca i na jakie korzyści może liczyć kierownik salonu?


Przeglądając oferty o zatrudnieniu w branży telekomunikacyjnej, nietrudno zauważyć, że zapotrzebowanie na kierowników salonów nie jest wcale takie małe. Wśród wymagań stawianych kandydatom na kierowników salonów najczęściej pojawia się wymóg posiadania doświadczenia w zarządzaniu zespołem ludzi oraz w bezpośredniej obsłudze klienta, wykształcenie minimum średnie, znajomość standardów obsługi klienta, dobra organizacja pracy własnej i podległym pracownikom, a także znajomość obsługi pakietu MS Office i znajomość języka angielskiego. Kierowników salonów poszukują najczęściej operatorów sieci komórkowych. Dynamiczny rozwój systemów telekomunikacyjnych umożliwia dalszy rozwój obecnym operatorom komórkowym, a także powoduje pojawianie się nowych firm na rynku teleinformatycznym. To z kolei przekłada się na wzrost liczby salonów sprzedaży różnych operatorów oraz punktów obsługi klienta. Każdy salon z kolei wymaga zatrudnienia kierownika salonu, który będzie koordynował i organizował pracę swoim podwładnym, czuwał nad realizacją strategii sprzedażowej firmy oraz nad przestrzeganiem procedur i standardów zgodnie z polityką firmy. Ze względu na dynamikę zmian na rynku usług telekomunikacyjnych od kierowników salonów jest wymagane ciągłe podnoszenie kwalifikacji, śledzenie najnowszych trendów, bieżąca znajomość oferty sprzedażowej firmy, jak i wprowadzanych nowości.

Proszę czekać - ładowanie treści...