Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Kierownik działu obsługi klienta, oferty pracy - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu KIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA z województw: Zobacz ogłoszenia z działu KIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA z miast:

Kierownik działu obsługi klienta


Kierownicy działu obsługi klienta poszukiwani są najczęściej w branży informatycznej, telekomunikacyjnej, a także w bankowości i ubezpieczeniach.


Sprawne rozpatrywanie reklamacji, utrzymywanie dobrych relacji z klientami i partnerami biznesowymi to tylko niektóre z obowiązków kierownika działu obsługi klienta. Kierownicy działu obsługi klienta nadzorują wykonywanie zadań przez swoich podwładnych - specjalistów ds. obsługi klienta i telemarketerów. Kierownicy działu obsługi klienta są niezbędni także przy rozstrzyganiu spraw spornych między firmą a klientem. Nie wszystkie sytuacje są bowiem do przewidzenia i niektóre decyzje muzą być podejmowane w konsultacji z przełożonym. Firmy, które utrzymują długotrwałą współpracę ze swoimi klientami, skłonne są traktować ich na preferencyjnych zasadach, udzielając dodatkowych rabatów, wręczając upominki lub oferując dodatkowe opcje do wybranych przez klienta usług. Takie decyzje podejmowane są jednak po konsultacji z kierownikiem działu obsługi klienta. Kierownicy działu obsługi klienta dbają o pozytywne efekty pracy swoich podwładnych, ale także wpływają na wizerunek firmy i to, jak firma jest postrzegana przez klientów zewnętrznych. Od kierowników działu obsługi klienta wymagane jest duże doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, a także znajomość systemów kompleksowego zarządzania relacjami z klientem, np. SAP, wiedza z zakresu analizy rynku, rachunkowości, badań rynku czy zarządzania programem lojalnościowym. Kierownik działu obsługi klienta musi na bieżąco poszerzać swoją wiedzę, brać udział w szkoleniach i targach branżowych, a także być osobą kreatywną, operatywną, otwartą i dobrze radzącą sobie w sytuacjach konfliktowych.


Proszę czekać - ładowanie treści...