Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Oferty pracy w dziale Internet, E-Commerce - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu INTERNET, E-COMMERCE z województw: Zobacz ogłoszenia z działu INTERNET, E-COMMERCE z miast:

Praca w e-commerce

E-commerce, czyli handel elektroniczny to dziedzina, która wykorzystuje głównie Internet, ale także telewizję i telefon, w celu zawarcia transakcji  handlowej. Najpopularniejszą i najbardziej rozpowszechnioną formą e-commerce są natomiast sklepy internetowe, w których występują transakcje pomiędzy podmiotem sprzedającym a kupującymi.

Jedną z wykorzystywanych przy e-commerce strategii jest Inbound Marketing, czyli „marketing przychodzący”. Celem tej metody jest podejmowanie działań umożliwiających odbiorcom samodzielne odnalezienie nadawcy reklamy. Jest opozycją do metod tradycyjnych, opartych na agresywnej i natarczywej reklamie w postaci spotów, pop-upów czy bilbordów. W Inbound Marketingu wyróżnia się kilka technik, które stosowane są dla e-commerce i od których poszukiwani są specjaliści:

SEM - Search Engine Marketing, czyli marketing wyszukiwarek internetowych, jest ogółem działań promocyjnych w Internecie, których celem jest uzyskanie jak najwyższych pozycji dla strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Dwoma najważniejszymi filarami SEM są SEO i PPC.

SEO - Search Engine Optimization, czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych, to długofalowy proces, mający na celu osiągnięcie przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwania na konkretne, wpisywane w wyszukiwarkę przez użytkowników słowa lub frazy kluczowe.

PPC - Pay Per Click, czyli płatne za kliknięcie w link, to narzędzie taktyczne do szybkich akcji promocyjnych. Zaletą jest elastyczność, dająca możliwość szybkiego uruchomienia kampanii oraz modelowania fraz i słów kluczowych. Same reklamy w tej formie pozytywnie odbierane są przez użytkowników sieci ze względu na przyjazną formę i wartość treściową.

Social Media, czyli media społecznościowe, takie jak Facebook, YouTube czy Twitter są obecnie nieocenioną potęgą w dziedzinie reklamy internetowej, pomagająca utrzymywać relację z klientami i zdobywać nowych zainteresowanych. Dlatego też firmy poszukują specjalistów posiadających wiedzę z zakresu Public Relations, socjologii i psychologii, którzy będą zajmowali się właśnie promocją na portalach społecznościowych.

Copywriting to tworzenie wartościowych merytorycznie oraz zoptymalizowanych treści. Specjaliści z tej dziedziny zajmują się pisaniem tekstów zarówno do kampanii PPC, jak i projektów SEO. Są odpowiedzialni za content marketing, czyli rozpowszechnianie w sieci unikalnych treści o wysokiej wartości merytorycznej. Również do nich należy prowadzenie branżowych blogów.

Poza specjalistami od technik Inbound Marketingu w e-commerce pracę znajdą również:

Programiści różnych języków, takich jak między innymi PHP i Java. Do ich zadań należy praca nad stroną internetową, wprowadzaniem w niej zmian, dodawaniem  nowych funkcjonalności, dostępnymi na niej aplikacjami i tworzeniem nowych.

Web designerzy i graficy komputerowi są odpowiedzialni za ciekawy i przyjazny użytkownikowi wygląd strony internetowej, czyli jej ergonomię i użyteczność. Projektują wszystkie dostępne na stronie grafiki, banery reklamowe, zajmują się obróbką zdjęć produktów.

E-commerce, jak każdy biznes, potrzebuje osób zarządzających projektami oraz koordynatorów, których zadaniem będzie pilnowanie, aby wszystko przebiegało zgodnie z planem i było gotowe na czas. Potrzebni są również specjaliści od sprzedaży oferowanych przez firmę usług.

Proszę czekać - ładowanie treści...