tagi franczyzodawca
praca od zaraz
zobacz więcej
Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Franczyzodawca, oferty pracy - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu FRANCZYZODAWCA z województw: Zobacz ogłoszenia z działu FRANCZYZODAWCA z miast:

Czy warto być franczyzodawcą?


Firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, wykazujące wysokie zyski, stają przed wyborem dalszej strategii działania. Jedną z możliwości jest podjęcie roli franczyzodawcy.


Każda dobrze prosperująca firma, aby utrzymać wysoką pozycję na rynku, musi modyfikować swoją ofertę produktów czy usług lub zdecydować się na dalszy rozwój, np. tworząc kolejne punkty dystrybucji. Nie każdej firmie jednak opłaca się być franczyzodawcą. Od początku funkcjonowania franchisingu w Polsce, zasady współpracy uległy sporym zmianom. Jeszcze 10 lat temu franczyzodawcy nie mieli problemu z podjęciem współpracy z franczyzobiorcami. Obecnie jednak wymagania w stosunku do franczyzodawców znacznie wzrosły. Franczyzodawcy muszą posiadać wypracowane metody działania know-how, doświadczenie i widzę, którą będą mogli przekazać franczyzobiorcy. Firma, która myśli o zostaniu franczyzodawcą, powinna posiadać minimum roczne doświadczenie w funkcjonowaniu na rynku w ramach określonego profilu. W ciągu pierwszego roku można zaobserwować zyski i straty firmy, które często są podyktowane sezonowością, obowiązującymi trendami i potencjalnej konkurencji. Dłuższy czas prowadzenia działalności pozwala na opracowanie zasad współpracy w ramach franczyzy. Franczyzobiorcy oczekują od franczyzodawców gotowych rozwiązań, które w dużym stopniu pozwolą zagwarantować utrzymanie się nowego punktu na rynku. Franczyzodawcy muszą mieć opracowane logo i określoną wizję rozwoju, którą będą mogli przekazywać swoim partnerom. Oferta współpracy franczyzodawcy musi być interesująca dla franczyzobiorcy, budzić jego zaufanie i dawać pewność powodzenia i możliwości rozwoju dla partnera, jak i samej firmy.



Proszę czekać - ładowanie treści...