tagi franczyzobiorca
praca od zaraz
zobacz więcej
Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Franczyzobiorca, oferty pracy - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu FRANCZYZOBIORCA z województw: Zobacz ogłoszenia z działu FRANCZYZOBIORCA z miast:

Franczyzobiorcy


Pierwszym krokiem przed podjęciem współpracy w ramach franczyzy jest zbadanie otoczenia, poznanie specyfiki działalności sieci i wyników sprzedaży innych franczyzobiorców.


Ze współpracy na zasadach franczyzy skorzystało już wielu franczyzobiorców. Niektórzy chwalą sobie ten sposób prowadzenia działalności, inni uważają, że wymaga zbyt wielu nakładów i starań do osiągnięcia przyzwoitych obrotów. Głównym czynnikiem, dla którego franczyzobiorcy podejmują współpracę franczyzową, jest możliwość przejęcia gotowych strategii biznesowych, korzystanie ze sprawdzonych, jak i nowych pomysłów. Przed wyborem odpowiedniego partnera franczyzobiorca powinien zrobić rozeznanie o renomie danej marki i sprawdzić ilości punktów działających w otoczeniu i w skali kraju. Franczyzobiorca powinien poznać wszystkie zasady know-how i otrzymać informacje, jak powinny wyglądać optymalne koszty najmu. Istotnym zapisem w umowie o współpracy jest zagwarantowanie franczyzobiorcy, że w najbliższym otoczeniu nie powstaną kolejne punkty sprzedaży sieci franczyzodawcy. Jest to poniekąd sprzeczne z interesami franczyzodawcy, jednak daje szansę franczyzobiorcy na utrzymanie punktu wśród innych konkurentów. Dla franczyzobiorcy istotny jest także sposób rozliczania się z franczyzodawcą i późniejsze rozliczenie podatku VAT i PIT. Do wyboru franczyzobiorca ma opłatę jednorazową lub comiesięczną. Jedną z wad prowadzenia działalności franchisingowej jest ryzyko ponoszenia strat w wyniku nieudanych promocji i akcji marketingowej partnera. Nietrafiająca do odbiorcy reklama w mediach może wpłynąć na spadek obrotów w pojedynczym punkcie sprzedaży. Dlatego też warto przed podjęciem franczyzy rozeznać się, na ile marka potencjalnego partnera jest rozpoznawalna na rynku. Warto pamiętać, że franczyzobiorcy nie mają możliwości stosowania w swoich sklepach własnych strategii biznesowych. Doświadczenie jednak pokazuje, że lepsze wyniki sprzedaży uzyskują franczyzobiorcy trzymający się ustalonych standardów. Nie oznacza to jednak, że franczyzobiorcy przejmując pomysły, mogą spocząć na laurach. Przy wyborze partnera franchisingowego warto ustalić grupę docelową, tzn. czy produkty i usługi franczyzodawcy trafią do lokalnego klienta.

Proszę czekać - ładowanie treści...