tagi dyrektor marketingu
zatrudnię kierownika
zobacz więcej
Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Dyrektor marketingu, oferty pracy - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu DYREKTOR MARKETINGU z województw: Zobacz ogłoszenia z działu DYREKTOR MARKETINGU z miast:

Dyrektor ds. reklamy i marketingu


Nie od dziś wiadomo, iż kluczem do powodzenia firmy zajmującej się sprzedażą towarów i usług jest zarówno jakość produktów, jak i dobre zaplecze marketingowe.


Ciągłe dbanie o wizerunek i jakość świadczonych przez firmę usług daje pewną gwarancję na utrzymanie się na rynku mimo działań konkurencji. Odpowiedni poziom sprzedaży zależy jednak od zastosowania odpowiednich narzędzi marketingowych. Zadaniem tym natomiast zajmuje się dyrektor marketingu. Dynamika wprowadzania nowych pomysłów w kampaniach marketingowych i prześciganie się firm o zdobycie uwagi klienta powoduje, że od dyrektorów marketingu wymaga się coraz więcej. Obecnie dyrektorzy marketingu często działają we współpracy z zarządem, wspólnie ustalają strategie działania firmy, stanowią cenne źródło informacji o efektach sprzedaży w kontekście przeprowadzanych promocji marketingowych i przedstawiają opinie klientów. Dyrektor marketingu posiada dużą wiedzę o firmie, o jej pozycji na rynku, o możliwościach finansowych i wydatkach przeznaczanymi na akcje marketingowe. Wszelkie działania dyrektora marketingu są skierowane na uzyskanie jak najlepszych wyników sprzedaży. Osoba na tym stanowisku na bieżąco monitoruje efektywność wdrażanych kampanii, obserwuje działania konkurencji i bada sytuację firmy w otoczeniu rynku zewnętrznego. Dyrektor marketingu musi być na bieżąco z trendami obowiązującymi na rynku produktów i usług i podejmować działania skierowane na budowanie wizerunku firmy. Istota działalności marketingowej nie uległa zmianie od początku istnienia konkurencji. Niemniej zmienia się podejście klientów do oferowanych produktów. Wiele firm bazuje jeszcze na starych strategiach marketingowych, oferując same produkty, bez uwzględnienia indywidualnych cech i upodobań konsumenta. Tymczasem klienci oczekują spersonalizowanych ofert, które pozwolą poczuć się im wyjątkowo. To pozwala na utrzymanie trwalszych relacji z klientem i tego oczekują także firmy poszukujące dyrektorów marketingu.






Proszę czekać - ładowanie treści...