tagi dyrektor kreatywny
zatrudnię kierownika
zobacz więcej
Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Dyrektor kreatywny, oferty pracy - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu DYREKTOR KREATYWNY z województw: Zobacz ogłoszenia z działu DYREKTOR KREATYWNY z miast:

Dyrektor kreatywny


Zapotrzebowanie na dyrektorów kreatywnych jest coraz większe ze względu na rosnącą na rynku konkurencję i rozwój agencji reklamowych.


Z powodu dużej konkurencji na rynku produktów i usług wiele dużych i małych przedsiębiorstw zatrudnia specjalistów od kreowania wizerunki i marki. Dyrektorzy kreatywni odpowiedzialni są za prawidłowy przebieg przyjętej strategii reklamowej. Czuwają także nad bieżącymi sprawami dotyczącymi realizacji mniejszych i większych zleceń. Dyrektorzy kreatywni zatrudniani są głównie przez agencje reklamowe, ale i w duży koncernach tworzone są działy odpowiedzialne za kreowanie wizerunku firmy na rynku. Dyrektor kreatywny bierze udział w opracowywaniu strategii marketingowej i czuwa, aby była ona przeprowadzona zgodnie z oczekiwaniami klienta. Dyrektorzy kreatywni mają wpływ na przebieg kampanii reklamowej na każdym etapie jej realizacji. Dlatego osoby na tym stanowisku muszą być bardzo komunikatywne, otwarte i kreatywne. Dyrektorzy kreatywni muszą także wykazać się bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością koordynacji realizacji wielu działań w krótkim czasie. Od dyrektora kreatywnego zależy także, ile zostanie przeznaczonych pieniędzy na dany projekt i jak zostanie wykorzystany budżet. Osoba na tym stanowisku musi być zatem dobrym strategiem, być przygotowana na możliwość wystąpienia nieoczekiwanych zdarzeń i umieć zareagować na sytuacje stresujące. Dyrektor kreatywny podejmuje także decyzje o składzie zespołu współpracującego i o zatrudnieniu nowych pracowników. Od kandydatów na to stanowisko oczekuje się wykształcenia wyższego po kierunku reklama i promocja lub podobnym. Warunkiem koniecznym w tej pracy jest także doświadczenie zdobyte w agencji reklamowej z dobrze opracowanym port folio.


Proszę czekać - ładowanie treści...