tagi doradca serwisowy
warsztat samochodowy
zobacz więcej
Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Doradca serwisowy, oferty pracy - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu DORADCA SERWISOWY z województw: Zobacz ogłoszenia z działu DORADCA SERWISOWY z miast:

Doradca serwisowy

Doradcy serwisowi to ludzie o stalowych nerwach, dużej odporności na stres i jeszcze większych zapasach cierpliwości. I bynajmniej nie chodzi tu o naprawę aut.

Zakres zadań doradcy serwisowego obejmuje przede wszystkim kontakt z klientem, dokonywanie wycen usług świadczonych przez serwis, nadzór nad jakością wykonanych prac, ich planową realizacją oraz sporządzanie dokumentacji technicznej. Doradca serwisowy pierwszy nawiązuje kontakt z klientem, a jego zadaniem jest przyjęcie zgłaszanego przez klienta problemu, poinformowanie go o tym, co uległo awarii i jaka jest procedura przyjęcia auta do warsztatu. Klient musi być także poinformowany przez doradcę serwisowego o kosztach naprawy oraz terminie odbioru auta. Ze względu na dużą presję nakładaną na doradców serwisowych w zakresie profesjonalnej obsługi klienta, osoby na tym stanowisku muszą wykazywać się znajomością kompetencji miękkich, jak i wiedzą techniczną z zakresu mechaniki pojazdowej. Doradcy serwisowi zatrudniani są w Autoryzowanych Stacjach Obsługi (ASO). Dlatego też od doradców serwisowych wymagana jest bardzo szczegółowa wiedza na temat marek aut obsługiwanych przez stację, ich specyfiki, awaryjności i najczęściej zgłaszanych awarii. Doradcy serwisowi mają do czynienia zarówno z klientami, którzy tylko w niewielkim zakresie znają się na mechanice pojazdowej, jak i z prawdziwymi pasjonatami motoryzacji, którzy zadają bardzo szczegółowe pytania na temat swojego auta. Można powiedzieć, że doradcy serwisowi w dużym stopniu wpływają na wizerunek marki. Od nich bowiem zależy, czy klient opuści stację serwisową zadowolony i czy jeszcze do niej wróci.

Proszę czekać - ładowanie treści...