Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Copywriter, oferty pracy - ogłoszenia znajdzto.pl (0)

Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Nie znaleźliśmy ogłoszeń spełniających Twoje kryteria. Możesz jednak:

Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu COPYWRITER z województw: Zobacz ogłoszenia z działu COPYWRITER z miast:

Copywriter


Copywriterzy są obecnie jednymi z bardziej cenionych pracowników branży medialnej. Miarą ich powodzenia jest skuteczność tekstów, które tworzą.


Obecnie copywriterzy pracują najczęściej jako freelancerzy i oferują swoje usługi pisania haseł reklamowych zarówno klientom indywidualnym, jak i firmom. Copywriterzy mogą także działać we współpracy z agencjami reklamowymi i tworzyć teksty dla firm zgłaszających zapotrzebowanie na określone hasła promujące produkty czy usługi. W ofercie copywritera mogą znajdować się oprócz krótkich haseł reklamowych całe piosenki, scenariusze czy artykuły sponsorowane. Zdarza się, że copywriterzy zatrudniani są do udziału w przygotowaniu i realizacji całych kampanii reklamowych dla danej firmy. Osoby na tym stanowisku muszą być bardzo komunikatywne, gdyż dobre porozumienie ze zleceniodawcą jest gwarancją zadowolenia obu stron. Copywriterzy mogą działać zespołowo lub wykonywać pracę indywidualnie. Rolą copywritera jest uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji, aby stworzony tekst w pełni odpowiadał oczekiwaniom klienta. Istotne jest zarówno to, do kogo tekst ma być skierowany, jak i za pomocą jakich kanałów będzie dystrybuowany, np. radio, telewizja czy internet. Ważna jest zarówno treść przekazu, jak i jego sens. Nierzadko copywriterzy muszą być negocjatorami, którzy umiejętnie przekonają klienta do swoich pomysłów. Dobrymi copywriterami są psychologowie, socjologowie i dziennikarze. Osoby te mają bowiem odpowiednie przygotowanie do pracy z ludźmi, posiadają większą empatię i intuicję, potrafią także wychwycić drobne sugestie i odgadnąć oczekiwania klienta, nawet gdy nie zostaną one powiedziane wprost. Zawodu copywritera nie da się wyuczyć. Copywriterem trzeba po prostu być. W roli tej sprawdzają się dobrze osoby kreatywne, z poczuciem humoru, spostrzegawcze i bystre, które potrafią obserwować i opisywać rzeczywistość w krótkich słowach.

Proszę czekać - ładowanie treści...