Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Sprzedaż, Przedstawicielstwo » Sprzedaż, Przedstawicielstwo - inne

  • Województwo Cała Polska

Opis:

Technical Sales Manager (specjalistyczna chemia budowlana) Nr ref.: /JOBS.pl Naszym klientem jest firma z branży specjalistycznej chemii budowlanej (spółka dystrybucyjno- handlowa), część międzynarodowego koncernu, która funkcjonuje na rynku od ponad 100 lat. Firma oferuje bogaty asortyment produktów o wysokiej jakości, a także doradztwo techniczne i dostawy magazynów w Polsce. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, rozszerzeniem struktur sprzedażowych poszukujemy doświadczonych i profesjonalnych osób na stanowisko Technical Sales Manager. Do wyzwań osoby na tym stanowisku, będzie należało: Rozwój sprzedaży specjalistycznych surowców chemicznych na rynku polskim w oparciu o fachowe doradztwo techniczne. Utrzymanie oraz rozwój relacji z istniejącymi klientami oraz wsparcie techniczne i doradztwo. Pozyskiwanie nowych klientów i nowych zastosowań dla sprzedawanych produktów. Wymiana informacji technicznych oraz doświadczenia rynkowego. Analiza rynku i konkurencji. WYMAGANIA Kilka lat doświadczenia w aktywnej sprzedaży, w przemyśle farb i lakierów oraz chemii budowlanej. Mile widziane doświadczenie, w pracy dla dystrybutora surowców chemicznych. Wiedza i znajomość branży w dziedzinie surowców chemicznych, w branży budowlanej. Min. dobra znajomość języka angielskiego, dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego. Gotowość do częstych podróży na podległym terenie Wysokie umiejętności negocjacyjne, sprzedażowe, zorientowanie na potrzeby klienta. Wysokie umiejętności komunikacyjne, otwartość i łatwość w nawiązywaniu relacji. Bardzo dobra organizacja pracy własnej. Samodzielność, konsekwencja w działaniu, realizacja założonych celów. Otwartość na nową wiedzę i nastawienie na ciągły rozwój. Wysoka kultura osobista, profesjonalizm. KORZYŚCI Możliwość współpracy z firmą o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku. Międzynarodowe środowisko i wysokie standardy pracy. Możliwość współpracy z profesjonalistami. Praca w systemie home office, 1 raz w mies. spotkania w siedzibie firmy w Poznaniu. Stabilność zatrudnienia, w oparciu o umowę o pracę (okres próbny, następnie czas nieokreślony). Niezbędne narzędzia pracy (laptop, tel., samochód służbowy- możliwość korzystania do celów prywatnych, zgodnie z regulaminem pracodawcy). Prywatna opieka medyczna. Bogaty pakiet szkoleń, pełne wdrożenie na stanowisko pracy oraz specyfikę firmy. Kursy językowe. Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...