Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Specjalista ds. administracji

  • Województwo Cała Polska

Opis:

Specjalista ds. utrzymania obiektu - powierzchnia biurowa Nr ref.: /JOBS.pl Wspólnie z naszym Klientem - międzynarodową firmą, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Facility Coordinator. Zakres obowiązków: prowadzenie projektu relokacji i start up nowej lokalizacji biurowej (200-450 stanowisk roboczych) wdrożenie standardów dotyczących funkcjonowania biura nadzorowanie prac remontowo-adaptacyjnych współpraca z właścicielem budynku nawiazywanie i utrzymanie efektywnej współpracy z dostawcami nadzór oraz koordynowanie prac współpracujących firm zewnętrznych odpowiedzialność za infrastrukturę biurową WYMAGANIA Wymagania: doświadczenie w kompleksowym zarządzaniu powierzchnią biurową doświadczenie we współpracy z firmami zewnętrznymi, dostawcami etc. wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, negocjacyjne oraz zarządzania czasem pracy mile widziane doświadcznie w zmianie lokalizacji komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dużym atutem zdolności organizacyjne i analityczne umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji KORZYŚCI Korzyści: benefity pozapłacowe praca w międzynarodowym, dynamicznym środowisku zapewniającym codzienne wyzwania przyjazne środowisko pracy Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca
Szukam Osób do pracy w obsłudze klienta. Oferuję szkolenia, nienormowany czas pracy,niezbędne narzędzia pracy (m.in. telefon bez limitu połączeń, samochód służbowy) Obowiązki: Obsługa...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...