Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Specjalista ds. administracji

  • Województwo Cała Polska

Opis:

Specjalista ds. utrzymania obiektu - powierzchnia biurowa Nr ref.: /JOBS.pl Wspólnie z naszym Klientem - międzynarodową firmą, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Facility Coordinator. Zakres obowiązków: prowadzenie projektu relokacji i start up nowej lokalizacji biurowej (200-450 stanowisk roboczych) wdrożenie standardów dotyczących funkcjonowania biura nadzorowanie prac remontowo-adaptacyjnych współpraca z właścicielem budynku nawiazywanie i utrzymanie efektywnej współpracy z dostawcami nadzór oraz koordynowanie prac współpracujących firm zewnętrznych odpowiedzialność za infrastrukturę biurową WYMAGANIA Wymagania: doświadczenie w kompleksowym zarządzaniu powierzchnią biurową doświadczenie we współpracy z firmami zewnętrznymi, dostawcami etc. wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, negocjacyjne oraz zarządzania czasem pracy mile widziane doświadcznie w zmianie lokalizacji komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dużym atutem zdolności organizacyjne i analityczne umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji KORZYŚCI Korzyści: benefity pozapłacowe praca w międzynarodowym, dynamicznym środowisku zapewniającym codzienne wyzwania przyjazne środowisko pracy Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Kosmetyczkę/ kosmetologa zatrudni renomowany salon w Rumi
Oferujemy umowę o pracę na cały etat (8 godzin dziennie), atrakcyjne wynagrodzenie, praca na najnowszych urządzeniach w branży, szkolenia na nasz koszt i miłą atmosferę w pracy. Salon znajduje...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...