Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo Cała Polska

Opis:

Specjalistka/ka ds. obsługi klienta z j. angielskim i niderlandzkim Nr ref.: /JOBS.pl Jeżeli znasz język angielski w stopniu dobrym oraz język niderlandzki w stopniu podstawowym, zapraszamy do zapoznania się z poniższą ofertą! Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy będącej liderem w produkcji narzędzi, pilnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim i niderlandzkim Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: rejestrację zamówień od Klientów w systemie SAP, weryfikację otwartych zamówień i nadzorowanie etapu realizacji, tworzenie raportów w celu monitorowania jakości przetwarzania zamówień, aktualizację wewnętrznych procedur w zakresie wprowadzania zamówień. WYMAGANIA dobra znajomość języka angielskiego – poziom B2, podstawowa znajomość języka niderlandzkiego (znajomość na wyższym poziomie będzie dodatkowym atutem), umiejętność pracy w zespole, dokładność i skrupulatność, umiejętności analityczne. KORZYŚCI możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 1 miesiąc z możliwością przedłużenia, możliwość poznania systemu SAP, praca w miłej atmosferze. Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...