Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo Cała Polska

Opis:

Specjalistka/ka ds. obsługi klienta z j. angielskim i niderlandzkim Nr ref.: /JOBS.pl Jeżeli znasz język angielski w stopniu dobrym oraz język niderlandzki w stopniu podstawowym, zapraszamy do zapoznania się z poniższą ofertą! Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy będącej liderem w produkcji narzędzi, pilnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim i niderlandzkim Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: rejestrację zamówień od Klientów w systemie SAP, weryfikację otwartych zamówień i nadzorowanie etapu realizacji, tworzenie raportów w celu monitorowania jakości przetwarzania zamówień, aktualizację wewnętrznych procedur w zakresie wprowadzania zamówień. WYMAGANIA dobra znajomość języka angielskiego – poziom B2, podstawowa znajomość języka niderlandzkiego (znajomość na wyższym poziomie będzie dodatkowym atutem), umiejętność pracy w zespole, dokładność i skrupulatność, umiejętności analityczne. KORZYŚCI możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 1 miesiąc z możliwością przedłużenia, możliwość poznania systemu SAP, praca w miłej atmosferze. Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Poszukujemy Videomodelek!
Gwarantujemy atrakcyjne wynagrodzenie, profesjonalne podejście do pracy, sympatyczną atmosferę, uczciwe i przejrzyste stawki rozliczeniowe. Codziennie aktualizowane wyniki pracy, tak abyś na...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...