Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo Cała Polska

Opis:

Specjalista ds. obsługi klienta (klient francuski i włoski) – branża FASHION Nr ref.: /JOBS.pl Zakres obowiązków: • Telefoniczna (10%), elektroniczna (70%) oraz listowna obsługa klienta • Obsługa reklamacji (w tym administracyjna) - klient francuskojęzyczny i włoskojęzyczny • Rozumienie potrzeb oraz rozwiązywanie problemów i skarg klientów • Polepszanie i usprawnianie procesów obsługi klientów Oczekiwania: • znajomość języka włoskiego oraz francuskiego w stopniu komunikatywnym (B1) • wysoce rozwinięte umiejętności interpersonalne • nastawienie na współpracę i entuzjastyczne podejście do pracy • poczucie humoru • firma nie wymaga wcześniejszego doświadczenia zawodowego Nasz Klient oferuje: • umowę o pracę na pełny etat • prywatną opiekę medyczną, zniżkę na produkty firmy z branży FASHION (50%) • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie o "ludzkim" podejściu do pracownika • partnerskie relacje i przyjemną atmosferę pracy (firma dba o work-life balance) Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Poszukujemy Videomodelek!
Gwarantujemy atrakcyjne wynagrodzenie, profesjonalne podejście do pracy, sympatyczną atmosferę, uczciwe i przejrzyste stawki rozliczeniowe. Codziennie aktualizowane wyniki pracy, tak abyś na...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...